دیدار ما که صرفا بر اساس پرس و جوی وی و بدون هیچگونه آشنایی قبلی بود منجر به حضور دکتر علی صاحبی از سیدنی به بندرعباس شد تا انرژی تحلیل رفته ناشی از سال ها زیستن و کار کردن با انسان های پیچیده و محافظه کار و محتاط دوباره بازگردانده شود.
دکتر علی صاحبی با انرژی وصف ناشدنی دراولین دیدارمان روان شناسی امید در فضای ناامیدانه سال 90 را بخوبی جلوه گر ساخت و دراولین کارگاه آموزشی خود با روان شناسان و مشاوران استان نگاه جدیدی را به آینده و زیستن به ارمغان آورد.
حالا سال هاست که دکتر صاحبی هر سال به بندرعباس و قشم می آید و مهمان نوازی دوستان او را نیز به وجد آورده است.
دیشب دلنوشته دکتر صاحبی را در مورد استاد محمد رضا شجریان و خاطرات وی را با استاد خواندم و از نگاه ژرف دکتر صاحبی به مقوله فرهنگ و هنر و ادبیات و عرفان ذوق زده شدم.نگاهی که ناشی از شخصیت والا و نگاه صادقانه دکتر و مهم تر از همه خود بودن و در مسیر طبیعت خود حرکت کردن است.
اکنون به جرات می توانم بگویم دکتر علی صاحبی یکی از تاثیرگذارترین افراد در زندگی حرفه ام است که مسیر جدیدی از بودن با مردم را پیش رویم قرار داد.
مهر جنوب...
ما را در سایت مهر جنوب دنبال میکنید
برچسب: من و دکتر زنان,من و دکتر,من و دکترم,من و دکترای حرفه ای فیزیوتراپی,من و دکترای حرفه ای,داستان من و دکتر,داستانهای من و دکتر,داستان من و دکتر زنان,داستان من و دکتر دندانپزشک,من و خانم دکتر, نویسنده: بازدید: 267