بندر لافت، همچنان نگران

خرید بک لینک
بندر لافت با آن همه عظمت و جاذبه های طبیعی همچنان نگران است. نگران فروش بافت های قدیمی و تبدیل آن ها به خانه های بی روح امروزی. نگران از ورود افراد جدیدی که از تاریخ و سنت و فرهنگ لافت نه چیزی می دانند و نه هم برایشان مهم است.

روز پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه به اتفاق همکاران در ساعات گرم روز یعنی از ساعت 11 تا 15 کوچه ها و سنگفرش های بندر لافت را در نوردیدیم تا همراه با دهیار جوان و اعضای شورای اسلامی و معتمدین محلی بر پیمانی که برای حفظ هویت تاریخی هرمزگان تاکید نماییم.

تعیین مدیر پایگاه جهانی لافت قدم مهمی بود که سعی کردیم بدون سر و صدا آن را به سرانجام برسانیم و رساندیم.

لبخند رضایت و امید مسئولان لافت برایمان کافی بود تا خستگی روزهای سخت خدمت از تن و روحمان زدوده شود و خوشحال و خرسندیم که لافت و کنگ بعنوان پایگاه جهانی شناخته شدند و مدیران آن قبل از پایان سال 97 احکام خود را با امضای معاون میراث فرهنگی کشور دریافت نمودند.

اواخر خرداد سال جاری در لافت رویداد مهم و تاثیرگذاری رخ خواهد داد. رویدادی که نقطه شروعی برای پایان نگرانی های دوستداران بافت قدیمی و سنتی بندر زیبا و مهم لافت خواهد بود.

مهر جنوب...

ما را در سایت مهر جنوب دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: پنجشنبه 13 تير 1398 ساعت: 11:02

صفحه بندی