روز پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه به اتفاق همکاران در ساعات گرم روز یعنی از ساعت 11 تا 15 کوچه ها و سنگفرش های بندر لافت را در نوردیدیم تا همراه با دهیار جوان و اعضای شورای اسلامی و معتمدین محلی بر پیمانی که برای حفظ هویت تاریخی هرمزگان تاکید نماییم.
تعیین مدیر پایگاه جهانی لافت قدم مهمی بود که سعی کردیم بدون سر و صدا آن را به سرانجام برسانیم و رساندیم.
لبخند رضایت و امید مسئولان لافت برایمان کافی بود تا خستگی روزهای سخت خدمت از تن و روحمان زدوده شود و خوشحال و خرسندیم که لافت و کنگ بعنوان پایگاه جهانی شناخته شدند و مدیران آن قبل از پایان سال 97 احکام خود را با امضای معاون میراث فرهنگی کشور دریافت نمودند.
اواخر خرداد سال جاری در لافت رویداد مهم و تاثیرگذاری رخ خواهد داد. رویدادی که نقطه شروعی برای پایان نگرانی های دوستداران بافت قدیمی و سنتی بندر زیبا و مهم لافت خواهد بود.
مهر جنوب...ما را در سایت مهر جنوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116