پس از مدت ها که بدلایل مختلف و از ان جمله دور شدن از حاشیه های سیاسی بدخواهان کوته فکر به زادگاهم شرق هرمزگان سفر نکرده بودم، روز پنجشنبه به اتفاق دو نفر از همکاران و بدون هیچ گونه تشریفات اداری برای بدرقه محمد امیری رودان، جهانگردی که با شتر قصد سفر به دور دنیا را دارد یکراست به تالاب آذینی در حدود 25 کیلومتر بعد از شهر سیریک رفتم. هر چند علاوه بر بدرقه جناب امیری رودان کلنگ زنی دهکده گردشگری در ساحل سیریک و بازدید از پروژه های در دست اجرای اداره کل میراث فرهنگی در بندر کوهستک و بازدید از آثار تاریخی بجا مانده از گذشتگان هم جزو برنامه ها بود و انجام شد.
انچه که در این سفر چهار ساعته برایم جالب بود این است که علیرغم همه این تبلیغات و هیاهو از توسعه و پیشرفت شرق، متاسفانه شرق همچنان شرق مانده است. با این روند توسعه خیلی باید صبور باشی تا عدم توسعه یافتگی شرق را تحمل کنی. خداوند به آنان و آیندگان صبر جمیل عنایت بفرماید.
مهر جنوب...ما را در سایت مهر جنوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145