اما در هرمز موضوع پررنگ تر می شود. عدم وجود مکان های مناسب برای اسکان، پذیرایی و تفریح شرایط را برای گردشگران سخت و آن ها روانه منازل مردم و خانه های بوم گردی نموده است. هر چند تنها هتل سه ستاره تا تکمیل اش زمان زیادی نمانده اما باز هم جوابگوی خیل مشتاقان به طبیعت زیبا و بکر جزیره هرمز نخواهد بود.
قلعه پرتغالی ها با ان عظمت و رخداداهای تاریخ سازش نیاز به توجه جدی دارد. توجهی که نگاه ملی را می طلبد و باید کاری اساسی انجام داد. شاید حضور جناب دکتر مونسان معاون محترم رئیس جمهور و رئیس محترم سازمان میزاث فرهنگی در هرمز و بازدید قلعه و سایر فرصت های گردشگری آغازی امیدوار کننده باشد.
هر چه در هرمز دیدیم تداوم مظلومیت بود. باید کاری کرد. با توکل به خداوند روند جدیدی برای کاهش فاصله ها را آغاز نموده ایم. دعا کنید
مهر جنوب...ما را در سایت مهر جنوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141