تولد و مرگ بدیهی ترین واقعیت زندگی است.
اما برخی تمام شده می روندو برخی نیز ناتمام.
قصه برخی پایانش مشخص و قابل پیش بینی است و داستان برخی دیگر نا تماتم و غیر قابل پیش بینی.
خواهرزاده ام اصغر از جمله کسانی بود که داستان زندگی اش ناتمام ماند و رفت.
هر روز به رفتنش فکر می کنم و تصاویر و رویدادهایی که اگر می ماند را برایش پیش بینی می نمایم و آخرش هم افسوسی جانکاه که دیگر او نیست.
آری او هم مانند هزاران جوان رفت اما ناتمام رفت.
برای زندگی او می توان هر داستانی را ساخت و تصور نمود اما حیف که دیگر در میان ما نیست و ما مانده ایم و دل محزون مادرش و هزاران افسوس جانکاه
هیچ مرگی تا کنون چون مرگ اصغر مرا غمگین نکرده بود.
روحش شاد و دعایتان بدرقه راه بی بازگشت او باد
مهر جنوب...ما را در سایت مهر جنوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156