این همایش که هشت سال متوالی در جزیره زیبای کیش برگزار شده بود در ایستگاه نهم به بندرعباس رسید و نگاه ه ها را متوجه مرکز استانی نمود که در سایه توجه به مناطق آزاد کیش و قشم به فراموشی سپرده شده بود.
بندرعباس با آن سابقه و ظرفیت های تاریخی اش در صورت توجه به مفهوم واقعی می تواند پایتخت اقتصادی ایزان باشد.
این همایش یک نمایشگاه از دستاوردهای شهرداری ها و شرکت های وابسته به آن نیز در برنامه خود داشت که در نوع خود بسیار زیبا و جالب بود . وجه مشترک همه غرفه ها توجه به گردشگری توسط شهرداری های کشور بود.
گردشگری اقتصاد جدید کشور خواهد بود و این توجه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم شعار سال 1398 یعنی "هرمزگان مقصد گردشگری دریایی کشور" به واقعیت بپیوندد.
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان تنها دستگاه اجرایی استانی بود که با ده غرفه هم فرصت های گردشگری را به اطلاع شرکت کنندگان گذاشت و هم به معرفی صنایع دستی خود پرداخت. علاوه بر این اجرای برنامه های سنتی و آیینی جلوه خاصی به نمایشگاه داده بود.
از اینجا به همه همکاران فعال در نمایشگاه خسته نباشید و خدا قوت عرض نمده و قدردان زحمات آنان خواهم بود.
رضا برومند- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان
4 اسفند 97
مهر جنوب...
ما را در سایت مهر جنوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138