سعی نموده ام متفاوت باشم و این برای خیلی از کسانی که هم زمان و همدوره زندگی ات هستند قابل قبول و پذیرفته نیست.
مردمان عجیبی داریم.مردمانی که یک تشکر از یک بازنده انتخابات به خاطر یک عمل خوب و تلاش های موثرش ، ان ها را به خشم می آورد و تو را به بی سیاستی متهم می کنند و مردمی دیگر که تبریک نگفتن به یک نماینده پیروز را مصداق دشمنی می دانند.
با خود می گویم ما کجای این عالم خلقت نشسته ایم که اینقدر دقیق و حسابگر شده ایم و قرار است به کجای این عالم فانی برویم که این قدر اهل فکر حسابگرانه شده ایم.
در کجای این این عالم خاکی قرار داریم و قرار است چه سهمی از این دنیای فانی ببریم که هیچ چیز جز دشمنی در ذهنمان خطور نمی کند و برای اثبات آن به هر چیز راست و دروغی رو می اوریم .
شاید همه این ها بهایی است که بخاطر متفاوت بودن می پردازم . شک نکنید خدایی هست.
www.mehrejonoob.ir